Wednesday, December 31, 2008

SEKALUNG BUDI UNTUK BULAN DISIMBER

assalamualaikum,saya fiq69 ingin mengucapkan ribuan terima kepada mohd hafiz (imtiaz_ukhuwah @yahoo.com)yang telah banyak menghantar topic-topic yang menarik untuk dibaca bersama,airmie22 yang membantu menjayakan blog ini,amin khalili yang juga berkorban untuk menjaya kan blog edisi DISEMBER 2008,terima kasih juga kepada sesiapa yg menghantar topic-topic ini ke blog saya mahupun e-mel saya tidak dilupa kan juga semua rakan YM saya yang memberitahu rakan-rakan lain dan saya juga mengucapkan ribuan terima kasih kepada para pembaca edisi DISEMBER 2008 kerana sudi membuka blog saya terima kasih.sebarang komen,cadangan,dan juga pertanyaan boleh lah hantar ke blog ini ke http://islamicworld69.blogspot.com atau ke fiq.69_komando@yahoo.com sekian dari saya fiq69.
-assalamualaikum-

HAK CIPTA TERPELIHARA © 2008

No comments: